Wykorzystaj artykuły sponsorowane dla promocji swojej marki w internecie?
Artykuł sponsorowany musi być wiarygodnym tekstem odpowiadającym tematycznie danemu serwisowi i zawierającym interesujące treści, które rozbudzą w czytelniku chęć wykonania konkretnej czynności lub zdobycia większej ilości informacji na temat poruszanego zagadnienia. Twoja firma, produkt czy usługa powinny pozostać w pamięci czytelnika. Reasumując – należy być obiektywnym specjalistą dzięki czemu Twoja firma będzie postrzegana właśnie w tym kontekście. W połączeniu z optymalnie skonstruowanym inbound marketingiem Twoi czytelnicy w naturalny sposób przerodzą się w liderów opinii, a Twój produkt stanie się „obiektywnie” bezkonkurencyjny. Dzięki obecnemu już praktycznie na każdym portalu modelowi WEB 2.0 możemy sprowokować dyskusję, w której biorąc aktywny udział ugruntujemy naszą pozycję jako specjalisty.
Artykuł zazwyczaj ma formę recenzji, felietonu, wywiadu, lub reportażu. Zawiera często autora, logo firmy i stronę www (np. w formie stopki z informacją o autorze) tak aby czytelnik uzyskujący obiektywne informację w łatwy sposób pamiętał o ich źródle.