Co warunkuje pozycję strony w rankingach wyszukiwania?
- Konkurencja- czyli ile stron znajdziemy w internecie o zbliżonej tematyce
- Linki- a konkretnie ich ilość i jakość linków, które prowadzą użytkowników z innych stron do naszej
- Optymalizacja strony, która przejawia się m.in. w: przyjaznym adresie URL (nie za długim), odpowiednim operowaniu tagami, adekwatnych tytułach podstron czy w odchudzenie kodu strony
Jak przebiega proces pozycjonowania?
W początkowej fazie dokonujemy selekcji kluczowych słów, najefektywniejszych, którymi kierują się użytkownicy wchodząc na stronę i podejmując decyzję o kupnie produktów czy usług. Kolejny etap to analiza wertykalna i lateralna, a także analiza popularności, konkurencyjności, trendów i sezonowości. Przyglądamy się również słowom negatywnym, wpisywanym z błędami oraz tym, które są kluczowe dla firm konkurencyjnych.
Niezależnie od tego jakie masz cele biznesowe, jakim budżetem dysponujesz jeżeli będziesz widoczny w Google, będziesz sprzedawał.
-
Na czym to polega?
SEM polega na takim dostosowaniu Twojej strony, kampanii czy reklamy aby na dane zapytania pojawiała się ona możliwie najwyżej ale również aby była jak najbardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Google zależy na tym, aby wyniki jakie otrzymują użytkownicy były jak najbardziej trafne dlatego skupiamy się na tym, aby Twoja stron, sklep czy landing odpowiadały standardom Google.
-
Jak wygląda proces?
Nasze doświadczenie pozwala nam na skuteczną optymalizację Twojej strony w celu uzyskania jak najlepszych wyników organicznych w Google oraz konfigurację kampanii reklamy płatnej w taki sposób abyś jak najmniej płacił za kliknięcie, miał jak najlepszy współczynnik kliknięć (CTR) oraz był widoczny w jak największej ilości miejsc, w których możliwa jest promocja płatna w Google.
-
Jakie działania realizujemy?
Zależnie od wybranej oferty zawsze rozpoczynamy od analizy obecnej strony, sklepu czy landing page’u, który ma być promowany. W zakresie SEO jest wiele różnych działań takich jak optymalizacja samej strony, modyfikacja treści, zbudowanie linków wewnętrznych czy sprawienie aby Twoja strona ładowała się szybciej. W przypadku promocji płatnej konfigurujemy kampanię w taki sposób, aby przynosiła ona jak najlepsze rezultaty przy jak najmniejszych nakładach finansowych.