Elementarną częścią systemu identyfikacji wizualnej i zarazem „twarzą” marki jest jej logo,z którą mamy do czynienia już przy pierwszym kontakcie z firmą. Od projektu logo rozpoczyna się kompleksowe opracowanie CI. Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym- oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.
Elementy Identyfikacji Wizualnej
- Projekt lub relifting logo (wraz z sposobem umieszczenia na różnych rodzajach tła)
- kolorystyka (wspólna dla logo, strony www, papeterii, itp.)
- dobór fontów i elementów graficznych
- projekt graficzny aplikacji www (strony korporacyjnej lub sklepu internetowego)
- projekt materiałów firmowych (projekt wizytówki, papieru firmowego, koperty firmowej ,teczki firmowej)
- projekt materiałów reklamowych (broszura informacyjna, katalog rifmowy, ulotka)
- projekt materiałów promocyjnych (projekt notesu, długopisu, kalendarza)
-
Projekt logotypu firmowego
Przewagę nad konkurencją można zacząć budować już przy pierwszym zetknięciem ze znakiem Twojej firmy. Tworząc logo ustalamy grupę docelową, pozycję cenową produktu na rynku i staramy się przekazać charakter firmy.
dowiedz się więcej -
Projekt materiałów firmowych
Wizerunek Twojej firmy może pracować na Twój sukces. Firmy posiadające spójne materiały firmowe są bardziej rozpoznawalne, ich klienci kojarzą markę i nazwę firmy i są bardziej skłonni do ponownego skorzystania z usług firmy, którą znają.
dowiedz się więcej -
Projekt materiałów reklamowych
Wszystkie elementy komunikacji z klientem, ulotka, folder reklamowy, długopis - mogą wesprzeć budowanie Twojej marki. Spójność tych elementów gwarantuje budowanie wizerunku i znacznie zwiększa rozpoznawalność marki.
dowiedz się więcej -
Księga znaku
Księga zasad identyfikacji wizualnej służy standaryzacji wszystkich elementów wizerunku firmy, a jej forma ułatwia ewentualne modyfikacje. Jej podstawową formą jest Księga znaku określająca nie tylko wygląd logo, ale także opisująca szczegółowe jego zastosowanie na wszystkich materiałach reklamowych i innych nośnikach.
dowiedz się więcej -
Branding
Każda firma marka czy produkt posiada swoją tożsamość, charakter i wizerunek. Dzięki brandingowi, powstająca firma czy produkt mogą zapewnić sobie konkretne miejsce na rynku, odnieść się do konkretnej grupy docelowej oraz stworzyć wizerunek, który pozycjonuje ją na rynku.
dowiedz się więcej